Principala / Главная

вторник, 25 июня 2013 г.

Sanda Filat: Dragostea poate dura trei ani, trei luni sau trei zile


Foto: punkt.md
Fosta soție a liderului PLDM, Vlad Filat, vorbește despre viață, dragoste și carieră, pe paginile revistei ”99 de femei ale Moldovei”, supliment al unei reviste din Moldova. Întrebată care sînt cele trei lucruri pe care nu le cunoaște lumea despre ea, Sanda a răspuns: ”Nu există niciun om căruia să-i port pică, pot să fiu indignată pe moment de comportamentul sau acţiunile cuiva, dar nu mi „se pune pe inimă”. Nu mă uit la televizor de ani buni. Îmi place fotbalul şi atmosfera de pe stadion”, spune ea. „În ultimul timp, m-am convins încă o dată că nimic nu e întîmplător în viaţa asta. Şi încă ceva am învăţat – că trebuie să fim recunoscători absolut pentru tot ce ne oferă viaţa. Conştientizarea acestor lucruri îţi simplifică enorm existenţa”.

Potrivit revistei, Sanda Filat spune că la fiecare etapă au apărut oameni care i-au direcţionat într-un fel sau altul viaţa. „Viaţa mea este cea mai mare realizare a mea. Mă simt creatoarea propriului meu destin şi îmi place să realizez asta”, declară Sanda Filat.

Sanda Filat mai spune că ”dacă dragostea este percepută ca un sentiment care vine şi pleacă, atunci poate dura trei ani, trei luni sau trei zile”.
 

Sursa:  NOI.MD 
Autor:  Tania Scutari

Комментариев нет: